dijous, 11 de novembre del 2010

Les TAC i la seva integració a l'aula

Que content que  estic del curs que estem fent a l'escola sobre les TAC i l'ús d'aquestes a l'aula; estic totalment convençut que em serà del tot funcional!!

3 comentaris:

  1. A més, espero poder tenir un canó i així enriquir la qualitat del procés d'ensenyança-aprenentatge a la meva aula d'anglès. Ja el vaig demanar a la direcció del centre... aviam si hi ha sort i puc disposar-ne d'un ben aviat!!

    ResponElimina
  2. Espero que el curs et sigui realment d'utilitat. Segur que d'idees no te'n faltaran (i de recursos materials espero que tampoc!)
    Xavier

    ResponElimina
  3. Quant a l'ús de les TAC, penso que l'ús de les noves tecnologies és un bon complement per a enriquir la qualitat de les nostres classes del dia a dia; però no un substitut...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.