dilluns, 17 de gener del 2011

dijous, 11 de novembre del 2010

Els comènius a l'escola

Aquests dies hem tingut els comènius a l'escola! Van arribar el diumenge, i avui ja van tornant cap als seus països. Han estat uns dies molt gratificants...

Les TAC i la seva integració a l'aula

Que content que  estic del curs que estem fent a l'escola sobre les TAC i l'ús d'aquestes a l'aula; estic totalment convençut que em serà del tot funcional!!

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Vídeo Madonna (Celebration)

Mireu aquest video, està guay!

Benvinguts/des a tothom!

Hola!! Acabo de crear un bloc! Estic en la fase de proves... De moment no sé encara de què anirà ben bé, però ja anirem improvitzant sobre la marxa!!