Doneu un cop d'ull en aquesta webquest; és molt interessant!
BLOC DE L'IBAN
dilluns, 17 de gener del 2011
dilluns, 15 de novembre del 2010
dijous, 11 de novembre del 2010
Els comènius a l'escola
Aquests dies hem tingut els comènius a l'escola! Van arribar el diumenge, i avui ja van tornant cap als seus països. Han estat uns dies molt gratificants...
Les TAC i la seva integració a l'aula
Que content que estic del curs que estem fent a l'escola sobre les TAC i l'ús d'aquestes a l'aula; estic totalment convençut que em serà del tot funcional!!
dilluns, 25 d’octubre del 2010
Benvinguts/des a tothom!
Hola!! Acabo de crear un bloc! Estic en la fase de proves... De moment no sé encara de què anirà ben bé, però ja anirem improvitzant sobre la marxa!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)