dijous, 11 de novembre del 2010

Els comènius a l'escola

Aquests dies hem tingut els comènius a l'escola! Van arribar el diumenge, i avui ja van tornant cap als seus països. Han estat uns dies molt gratificants...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.