Aquests dies hem tingut els comènius a l'escola! Van arribar el diumenge, i avui ja van tornant cap als seus països. Han estat uns dies molt gratificants...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.